En titt i spåkulan

image5

Var på Chalmers idag och spanade på framtiden, det finns en väldig massa utbildningar och det hade vart galet att titulera sig civilingenjör. men jag är ungefär fem år och matte E från den titeln. skulle aldig kunna hoppa på en utbildning nu. dels så har jag inte riktig hittat min grej och dels så är det fem år till. fem år av läxor och 50 tmmars studier i veckan. jag passar det här året tack. Fred hittade natur XXXL linjen som han tyckte var kanon, teknisk fysik hette den. tror att han gillade den bara för att han som informerade såg ut som Fred om 15 år

Chalmers verkar vara en schysst ställe men människorna som var där idag var väl nerdiga kanske. ingen direkt överrasking i och för sig. Hittade en vit version av Den galne professorn.

Beställde Eas tröja idag härifrån.(den med tummen på är det)
Riktig billigt för en så fin! värt.

Det är vår i luften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0