Svenska är blaj

gjorde svenska b nationella idag och det var tråkigt och det gick dåligt med. det enda bra är att jag har godis kvar. mycket godis också, köpte ett kilo igår och har kanske halva kvar. en kilo är mycket! nästa gång jag köper ettt kilo godis så skall jag äta upp allt utan att kissa bajsa spy eller svettas för att kolla om går upp ett kilo. så skall jag skriva en labrapport om det hela och sätta upp på väggen!

image13
(bilden är från idag foto: pappa)


passa på i den fina vädert att paddla lite drakbåt med ea joel och erik och några kanot homies! det är sköj asså, jag är dessutom som gjord som den sporten... i sommar är det sm som gäller, då attan! träning på söndag igen med bullkalas efteråt! free for all to join

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0