When clothes talks people listen

image7

Jag hyrde en smoking idag, jag vet inte... snyggt är det ju inte iaf. möjligtvis stiligt men knappt det. Eller så är det helt enkelt inte min grej... men skall man på bal så skall man. det värsta är nog lackskorna, fy bubblan! men det är ju det som gäller och då får det vara så... fokus ligger ju ändå på flickan på såna tillställingar, man är ju bara där för att fylla ut bilden och göra flickan snyggare. Men jag skall få åka limo så jag är nöjd ändå.
Provade kostym också och det är en helt annan grej! då blir man snygg och sådär lagom stilig. precis lagom laid- back! Oscar Jaboksson kan sin skit, helt klart! inte så laid-back kanske, mest schtek men snyggt var det.  och imorgon blir det stan med mickey dee för lite mer smokrings kostymer och såklart seriehörnan!


Kommentarer
Postat av: Veronica

tur att du har en så vacker flicka då

2008-04-14 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0