Så börjar det inte igen

Det är väl nu någonstans det börjar märkas. Vid den här tiden brukar man börja våndas över att det skalll dra igång igen. Skolan.
Gå tillbaka till skolbänken och lära sig saker och hänga med kompisarna varje dag.

Men icke. Jag har ingen mer skola på ett bra tag, jag ska jobba. Och inte så mycket det heller för jag vet inte om ag har jobb i höst. Och inte i vinter heller. Jag har inget bestämt egentligen.

Det skall bli spännande och se hur det livet funkar för mig. Jag menar, man har ju drömt om det väldigt länge. Att äntligen slippa skolan och visst är jag glad. Jag ångrar absolut inte att jag inte skall plugga nu.

Det kan vara beslutsfattaren inom mig som är lite orolig. Livet börjar väl någonstans här och då måste man börja fatta beslut. Inte så lätt i alla lägen men ganska kul att planera sig egen framtid. Sitt eget liv.

Hoppas det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0