Too many feelings at the same time



Jag har köpt Magnus Tingsek - Too many feelings at the same time. Det är egentligen första skivan jag någonsin köper men jag tycker att det kan vara värt att sponsra svenska väldigt duktiga artister. Att köpa en skiva från typ Madonna är ju helt meningslöst. Dels är hon inte värt pengarna och dels så har hon  pengar så det räcker. Men Tingsek däremot, han är väl värd 99 spänn och behöver nog lite cash.

Jag har lyssnat igenom plattan två gånger och den är väldigt bra och "Tingsekig". Han har sitt sound och sin röst som han kör på, utan att det blir tjötigt. Bäst är nog "Let it shine" och "I stand here still".

Det var längesen jag höll i en cd och de har visst ändrat designen på själva fodralet. Fått rundare hörn och en ny gångjärnskonstruktion. Där ser man.

Kommentarer
Postat av: vicky

åh. tingsek. Han är störtskön! Stod längst fram när han spelade på kulturkalset.

2008-08-25 @ 08:05:50
URL: http:// mmmbopbadubadop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0