Besviken.

Jag hade tänkt att skriva ett argt inlägg om mina hjärndöda kollegor. Klaga på att de diggar reklam och att de tycker det är kanon att istället för att nynna på låtar från radion gå runt och vissla på Jysk-melodin för att det är det enda man hör på Mix Megapol, reklam asså.

Men efter att en radio ätit upp mitt adapterband för ipoden och antennen inte satt på truckens tak, vilket är en förutstättning för att få in P3, så var jag tvungen att lyssna på Satans frekvens, våglängderna från helvetet, sjunkbojen i etern, Mix Megapol.

Jag måste erkänna att det var inte så farligt. Det var ju en del reklam och så men det var ju knappt så att jag störde mig på det. Okej, det finns ju inget som går upp mot P3. Jag kommer ju aldrig svika men jag har inte lika mycket klaga på hos mina inte så hjärndöda kollegor längre.

Det är ganska synd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0