ICA


Min kompis som är maskerad pga FRA-lagen

Har just kommit hem ifrån ytterliggare en skift på ICA lagret. Jag har börjat komma in i det nu, det är inte så tråkigt. Eller jo, men det funkar.

Det som är kul är att en del av kollegorna, de som har jobbat riktigt länge, kör ju så sjukt fort. De hade tjänat så mycketr pengar om de inte hade tagit så långa raster hela tiden. Men i alla fall så åker i alla fall två runt med tröjor med en text som tyder på att de kör fort även på fritiden. En har en där det står "Sporthoj.com D-Dawg" med undertexten " Min försäkring kostar mer än din bil" och en annan har texten "Speed limits are for pussies."

Som jag konstaterade när jag var på väg hem och en BMW gjorde en bredsladd ut från parkeringen: "Kör man fort på ICA har man råd att köra fort på fritiden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0