Capre diem

Idag har jag vart ledig tack vare min gympalärares mycket mystiska försvinnande. det ryktas om att han har sagt upp sig och att de andra gympalärarna har mobbat honom! "Det är ju typ som Nya Världar!" som en i klassen sa. bra koll där!
Jag gillar Chippen! Han kan la komma tillbaka... nu har vi Snygg-Ulf, han verkar skön och snygg och skåning så han kanske inte är så illa som ersättare.
I vilket fall som helst så tänkte jag ägna dagen åt mitt projektarbete som jag knappt börjat på.
...
Jag lyckades med kanske 30 ord, 10 pannkakor, en hundpromenad och en väldig massa onödigt surfande på det världsomspännande Intranätet! och just det en spellista också. Som jag döpte till plugg.

Jag är kass men jag är grym på Motherload.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0