Sol och potäter

image18

Eftersom göken har kommit är det potatissättartider! var ute hos veronicas morfar och då får man minsann chansen att vara med i en gammal tradition! iår var det dock en ny variant som skulle prövas. Kurt var lite misstäksam men ville ändå lita på kompisen Klas som givit tipset. det gick ut på att Kurt lyfte upp jorden med en spade och så kastade jag ner potäten snabbt som attan. Gropen fylldes igen och så var det klart!

Det bästa var att, som Kurt sa, ingen behövde böja på ryggen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bebis morfar söt fast bebis morfar har sex med anita

2008-05-14 @ 18:39:52
Postat av: daniel

Hej Olof!
ta bort länken till min blogg, jag tog bort den, jobbar för fullt på mitt nya bloggprojekt! :P
de går toppen!

2008-05-16 @ 11:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0