Anders gurka till salu

Gör hur många snuskiga skämt om rubriken som helst för det spelar ingen roll för jag har under hemliga omständigheter fått tag på Anders gurka från "Fråga Anders och Måns."  Det är från det avsnittet när de pratar om Lasse Kroner som kanske gillar gurka.  
 

Här kommer såklart bildbevis på att gurkan finns i min ägo!



Anledningen till att jag lägger ut detta material är för att gurkan i fråga är till salu! Budgivningen har börjat och utgångsbudet är 30 kronor på grund av gurkans kändisstatus då den varit med på TV och de risker jag tog när jag fick tag på gurkan. 

Kommentarer
Postat av: Veronica

men din gurka är ju inte hel längre!

2008-09-05 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0