I brist på annat

Hemma igen. Snarare här igen, Val Thorens var lika mycket hemma egentligen. I vilket fall som helst så sitter jag här som en idiot och uppdaterar facebook var tredje sekund i hopp att det ska hända något alldeles speciellt som ska förgylla min dag till otroliga höjder. Jag har blivit taggad i en bild. 

Men så är väl livet här när man är arbetslös, vännerna jobbar  och man har lite för mycket bronkit för att ta brädan under armen och njuta av vårvädret. Då sitter jag mest här och gör mest ingenting. Vad passar då bättre att skriva en meningslös text om att jag gör just ingenting?

För att få lite substans så kan jag beskriva ett stort i-landsproblem jag har just nu. Siffertangenterna på min mac har börjat krångla. De funkar lite som de vill. Det ställer till stora problem för mig när jag ska logga in med mitt sifferinnehållande lösenord samt betala med internetbank. Dessutom i morse så blev jag väckt när en insekt modell XXL brummade extremt störande när jag sov min skönhetssömn vid halv 10. Grejen är att inte ens vid den tiden på eftermiddagen orkade jag gå upp och åtgärda det brummande och surrande problemet. Jag drog täcket över huvudet och suckande i 20 minuter innan ljudet försvann och jag somnade om. 

Men jag har ju trots allt Spotify så livet ska nog ordna upp sig. Trots allt.



Slagsmålsklubben - Sponsored by destiny from Tomas Nilsson on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: babianen

snygg video!

2009-05-14 @ 10:58:38
URL: http://babianbajs.blogg.se/
Postat av: Joel Algulin

Utan tvekan den grymmaste versionen av Lilla Rödluvan jag har sett!

2009-05-14 @ 11:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0