Skate and förstör

Titeln blev lite märklig för jag lyckades inte komma på hur det engelska ordet stavades. Dessutom skriver jag ju resten av texten på svenska och den multinationella grejen som blir med både svenska och engelska förvirrar mig nog bara. 

Att titeln är som den är beror på att jag gör sönder ganska mycket jeans när jag är ute och sparkar bräda. Två och en halv om man ska vara noga. På samma ställe dessutom, i skrevet. 





Plus ett tredje par jeans som jag har slängt. Hela grejen är ganska tråkig eftersom det drabbar mina bästa jeans. Mina absoluta favoriter har min kära moder lagat kanske sex gånger. Jag har i och för sig byxorna vad man i folkmun kallar för ganska långt ner men va katten! Skiten ska väl hålla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0